2 Mayıs 2014 Cuma

Hakkımda

Ben insanların kendilerine sormadıkları soruları sorarım. Kendilerine hiç bakmadıkları gibi bakmalarını isterim. İç seslerine inanmalarını söylerim. Bazen sıkışıp kaldığımız yerler vardır, oradan çıkmaları için yardım ederim. Hayallere ulaşmak zor sanılsa da aslında sadece inanmak ile adım atmış oluruz. 
Ben pedagog ve yaşam koşu olmayı hedeflememiştim. Kendime daha çok yaşam rehberi demeyi tercih ediyorum. Uzun yıllardır kendi kişisel gelişimim için öğrendiklerimi farkında olmadan sizler ile paylaşmaya başladım ve bu büyüdü daha çok insana ulaşmaya başladım. Gerek bloglar gerekse videolar ile. Sizinle paylaştıkça benim için en uygun işin bu olduğuna karar verdim. Durup düşündüğüm zaman aslında hayatım boyunca farkında olmadan insanlara hep yardımcı olmuş yol göstermiştim.  Kişisel gelişim ve insan beyninin daha fazla kullanılma yöntemleri  her zaman ilgi konum oldu. İnsanın ve aslında evrenin bir enerjiden oluştuğuna inanmaya başladığım andan itibaren kendi kişisel yolculuğumda başlamış oldu. Bir çok yöntemi deneyerek kendim için en uygun yöntemi geliştirdim. Kendi yolculuğumda ve danışanlarım ile çıktığımız yolculukta bu yöntemler bize ışık tutuyor.
Eğitim Hayatım
Lise yıllarımdan sonra hobim olan takı tasarımı geliştirmek isterken kendimi tasarım okulunda buldum. Tasarım üzerine eğitimime devam ederken halkla ilişkiler okudum.  Daha sonra Ist. üniversitesi El sanatları bölümüne devam ettim. Bu sırada yoga ve pilates eğitimlerine katıldım. İtalyan Kültürde İtalyanca öğrendim. 2002 yılında Danimarka'da yaşamaya başladım. Psikoloji ve resim gibi alanlarda eğitim aldıktan sonra üniversitede Pedagogluk okudum. Bunun yanı sıra Coach Akademi de Master Coach eğitimi aldım. Kişisel danışmanlık vermeye sizlerden gelen talep ve sonu. neticesinde karar verdim. Diyet danışmanlığı ile başlayan bu yolculuğum aldığım eğitimlerle birlikte daha geniş alanda çalışma yapmama yardımcı oldu. Ayrıca enerji çalışmalarım sayesinde kendi farklılığımı buldum. 

1 yorum: