7 Mart 2014 Cuma

Yeni Trend ''Enerji Çalışma''

Bu aralar yeni trend enerji çalışmak, aile dizimi kurslarına katılmak, kuantum vs vs. O kadar çok 
çeşitle yaşamımızdalar ki. İşin uzmanı olarak ben bile takip edemez oldum. Bütün bu sistemlerde tabi işimize yarayanlar olacaktır. İçlerinden işimize yaracak olanı aklımızı kullanarak seçmek akıllı olmak çok önemli. Sürekli şikayet halinde olmayı adet edinen bir toplum olduk. Çözümüde bu davranış yollarında arıyoruz. Bunları kullanırken bile okumadan falanca yapmış bana dedi gibi yollarla yapmaya çalışmak çok yanlış. Biraz ondan biraz bundan yarım yamalak bilgiler yerine, hangi sistem kafasınıza yatarsa onun hakkında tam bilgi sahibi olun. Önce okuyun, öğrenin, anlayın sonra uygulayın. Doğrusu öğrenilmeden başlanan bu öğretiler tam yapılmadığı için hüsranla sonuçlanıyor. Başarıya ulaşma şansınızı da kendi elinizle yok etmiş oluyorsunuz. Tek bir sistemi öğrenip onda yol almak çok daha pozitif bir şekilde geri dönecektir size. Bu ara gündemde bir konu olduğu için kuantum ve diğerleri, artık eğitimli eğitimiz herkes ben biliyorum diyerek bir çok insanı yanlış yönlendiriyor. Danışacağınız insanın profesyonel olmasına ve gerçekten işi bilmesine dikkat edin. Yanlış öğretiler daha kötü sonuçlara neden olabiliyor. Bunun pek çok örneğini yaşıyorum ben de. Yanlış bilgi ile dolan bir insanı yeniden kodlamak oldukça uzun zaman alabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder