27 Mart 2014 Perşembe

Kabul Enerjisi

Yaşam hepimize sunulmuş bir armağan. Her an, her dakika bize sunulan armağın tadını çıkartmak varken, sürekli şikayet etmek neden. Bazen sus demek istiyorum bunu diyenlere. Ne kadar çok şikayet ederseniz o kadar negatif enerji yüklersiniz üzerinize. Sadece kendinize değil etrafınıza da aynı negatif enerjiyi saçıyorsunuz. Bunun yerine biraz daha pozitifte kalmak, hayatı olumlu yönlerinden yakalamak önemli. Bu şekilde hayatınız çok daha hafif ve akışta olacak. Hayat yaptığımız seçimlerden ibaret. Seçim yapıp sonra bütün suçu başkaların yüklemek bizim doğamızda var. Kimse sorumlu değil yaşadıklarımızdan. Kendi hatalarının sorumluluğunu al. Kendini iyileştirir. Sen seçtin, sen yaşıyorsun. Bu kadar basit. Önümüze her zaman çok seçenekli bir yol var. Hangisinden gideceğin ise senin tercihin. Şüphesiz akıl ve zeka bunları kullanabilenler için bütün kapıları açıyor. Yaşadığın kötü bir olay karşında bunu neden yaşıyorum diye kendine sorabilecek cesaretin varsa eğer yolun açık. Hayatı pozitif yaşamak demek, sıkıntıları görmezden gelerek devam etmek değil. Çözüm yolunda cesur adımlar atarak gerçekten olumlu sonuçlara ulaşmak sandığınız kadar zor değil. Hep kabulden bahsediyorum size kişisel çalışmalarımızda da. Ama kabulu yanlış anlıyorsunuz çoğu zaman. Bana bu tip sorular ile geliyorsunuz ‘ Eşim beni aldatıyor ama ben onu kabul ediyorum’. Burada yanlış olan bu olayı olduğu gibi kabul edip yokmuş gibi devam etmek ya da sürekli bunu etrafınıza anlatarak şikayet enerjisi yaymak değil. Olayı kabul etmek ve çözüm üretmek. Hayat aslında bu kadar kolay kabul et ve çözüm üret.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder